نتایج ماندی نایت راو به تاریخ 31 دسامبر 2012



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتایج بروز راو و اسمکدان و آدرس wwenumber1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نتایج کامل شو راو 31 دسامبر 2012

 شو امشب هم با برنامه میز تی وی شروع میشه و مهمان برنامه هم کسی نیس جز جان سینا.

برای تماشای نتایج به ادامه مطلب بروید....

_________________________________________________________

 شو امشب هم با برنامه میز تی وی شروع میشه و مهمان برنامه هم کسی نیس جز جان سینا.

جان سینا برای مردم ارزوی تعطیلاتی خوش همراه با یه سال جدید خوب رو میکنه.میز میپرسه الان میخوام نظر واقعی تو رو در مورد ای جی بدونم.سینا میگه اون واقع یه چیز دیگه ست.ای جی و دلف من رو برام مراسم مخصوصشون که امشب هست دعوت کردن و منم قبول کردم و حتما در ان مراسم حاصر خواهم شد.

تیم رودس اسکولارز میاد و سندو میگه به قول الیوت ممکنه پایان دنیا با یه انفجار نباشه بلکه توسط یه خون اشام این کار صورت بگیره.سینا حرفشو مسخره میکنه و کمی با هم کل کل میکنند و قرار میشه اولین مسابقه امشب بین تیم اسکولارز در مقابل میز و سینا باشه.

مسابقه اول

جان سینا و دمیز در مقابل رودز اسکالرز:
سینا و کودی رودز مسابقه رو شروع میکنند.سینا کودی رو نگه میداره و با میز تگ میکنه.میز از بالای طناب ها یک پرش با مشت رو انجام میده.کودی هم برمیگرده و با سندو تگ میکنه.سندو رول میکنه ولی دمیز پین نمیشه.
بعد از تبلیغات برمیگردیم به مسابقه.سینا از سندو برتره و سندو سعی داره از دستش خلاص بشه ولی سینا اونو به زمین میکوبونه.سپس با میز تگ میکنه.میز میاد ولی سندو چند پانچ در گوشه رینگ بهش میزنه و کنترل بازی رو به دست میگیره.کودی تگ میکنه و چند بار به میز لگد میزنه.میز چند پانچ در کرنر میزنه ولی کودی یک زیرپایی بهش میزنه.سندو میاد و یک البو به میز میزنه.میز به یکباره رول اپ میکنه ولی در پین کردن ناموفقه.دوباره کودی میاد و چند بار با زانو ضربه میزنه.رودز اسکالرز کاملا بر بازی مسلط هستند.
میز و کودی با هم روی زمین میفتند.بالاخره میز یک تگ سرنوشت ساز با سینا انجام میده.از اونور سندو با کودی تگ میکنه.سینا حرکات مخصوصش رو انجام میده و فایو نافل شاتل رو اجرا میکنه.کودی دخالت میکنه و یک کیک به سینا میزنه.از اونور میز رو کودی اسکال کراشینگ فینالی رو اجرا میکنه.سپس سینا به سندو ای ای میزنه و اونو پین میکنه.
جان سینا و دمیز برنده شدند.

تو پشت صحنه جشن سال نو برقرار هست و همه جا رو تزیین کردن.دلف میاد و به ویکی میگه ممنون که من رو هم دعوت کردی ویکی میگه نه بابا کی به فکر تو بود فقط خواستم بهت بگم که امشب قراره تو راو مسابقه بدی اونم مقابل شیمس بدو برو اماده شو.ویکی میره توی جشن که تیم پریم تایم حسابی داره بهشون خوش میگذره و ویکی هم قاطی اونا میشه و میرقصه ولی سی ام پانک میاد و میگه افرین که با این وضع مصدومیتم برام یه مسابقه تی ال سی واسه هفته بعد گذاشتی.ویکی میگه راسشو بخواهی این رای بک خیلی قاطی داره اون حتی برای امشب هم یه مسابقه میخواد.سی ام پانک هم شیطنتش گل میکنه و میگه گوشتو بیار بهت بگم واسش چه مسابقه ای بزاری . بعد سی ام یه چیزایی تو گوش ویکی میگه که به نظر میاد ویکی هم ازش بدش نیومده و سی ام میگه اره یه مسابقه هندی کپ مچ بین رای بک در مقابل تیم شیلد.عالی میشه.بعد هم مثل یه پسر مودب مامان ویکی رو بوس میکنه و میره.

 انتونیو سزارو به رینگ میاد و میگه من میخوام حریفم یک وطن پرست بزرگ باشه و اون کسی نیست جز سارجنت اسلاتر.
لجند و هال اف فیم کمپانی به رینگ میاد.

مسابقه دوم

انتونیو سزارو در مقابل سارجنت اسلاتر برای کمربند یونایتد استتس:
سزارو خیلی زود کنترل مسابقه رو بدست میگیره.حالا اسلاتر یک ضربه میزنه و سابمیشن cobra clutch‏ رو انجام میده.سزارو خلاص میشه و به گوشه رینگ میره تا داور مانع حمله اسلاتر بشه.دوباره سزارو کنترل بازی رو بدست میگیره و در پایان و با اجرای Neutralizer‏ پیروز میشه و کمربند رو حفظ میکنه.بعد از مسابقه سزارو دوباره فینیشرش رو به اسلاتر میزنه.

 تو پشت صحنه کین و برایان تو رختکن در مورد گروه شیلد و اینکه قراره امشب مقابل رای بک مسابقه بدن حرف میزنند و بدشون نمیاد که خودشون هم حال شیلد رو بگیرن از انجا میریم به جشن سال نو که رودریگز داره از خودش پذیرایی میکنه و لی با امدن بیگ شو کوفتش میشه چون بیگ شو میگه میخوام امشب سر کمربند سنگین وزن باهات مسابقه بدم.رودریگز هم حسابی دستپاچه میشه.

مسابقه سوم

تیم هل نو در مقابل هیت اسلیتر و درو مک اینتایر برای کمربند تگ تیم:
براین و اسلیتر مسابقه رو شروع میکنند.براین کنترل مسابقه رو با چند شولدر بلاک به دست میگیره.سپس با کین تگ میکنه.کین یک دراپ کیک میزنه.اسلیتر با مک ایتایر تگ میکنه.حالا براین میاد و یک دراپ کیک به درو میزنه ولی در پین کردن ناموفقه.براین چند کیک پشت سر هم میزنه.حالا اسلیتر میاد و از بالای طناب براین رو به پایین پرت میکنه.از اونور جیندر ماهال که بیرون رینگ ایستاده دور از چشم داور براین رو میزنه و اونو به رینگ برمیگردونه.
اسلیتر یک هدلاک میزنه.حالا براین خلاص میشه و هر دونفر روی هم کراس بادی انجام میدن و روی زمین میفتند.درو تگ میکنه.سپس براین یک تگ سرنوشت ساز با کین انجام میده.کین کلوزلاین و ساید والک رو میزنه و میره بالای طناب.اسلیتر میخواد مانع بشه ولی کین اونو میزنه و یک پرش با کلوزلاین روی درو انجام میده.سپس بهش چوکسلم میزنه و با براین تگ میکنه.براین یک فلایینگ هدبات رو روی مک اینتایر اجرا میکنه.سپس اونو پین میکنه.
تیم هل نو برنده شد و کمربند رو حفظ کرد.

 سی ام پانک همراه هیمن و دکترش میاد تو رینگ و هیمن شروع میکنه به معرفی سی ام پانک.قهرمان قهرمانان دارنده رکورد ۴۰۷ روز در حفظ تایل.بهترین مبارز.پادشاه مبارزان و خلاصه این حرفا.سی ام تشکر میکنه و به مردم میگه من الان از خودم چیزی نمیگم.دکترم رو از شیکاگو اوردم تا به شما در مورد وضع فعلی زانوم گزارش بده.دکتر هم با اصتلاح و مدارک پزشکی در مورد اوضاع سلامتی پانک صحبت میکنه و مردم میگن یعنی مسابقه نمیده سی ام میگه پس نه پس همین هفته بعد میام تو رینگ براتون یه تی ال سی مچ جانانه میدم.دکترههم که بتورش شده میگه نه بابا این پانک اصلا وضعش خوب نیس مسابقه بده زانوش داغونتر میشه.وینس مکمن میاد و میگه انگار سی ام پانک میخواد یه کلکی سوار کنه و مسابقه نده.هیمن میگه تا حالا دیدی سی ام از مسابقه ای شونهخالی کنه مکمن هم میگه باشه ولی من میخوام دکترهای کمپانی زانوی پانک رو معینه کنند هر چی اونا بگن من قبول میکنم.پانک میگه قبول.من تا حالا دروغ نگفتم حتی در مورد گروه شیلد و مادوکس هم دیدید که من باهاشون ارتباطی نداشتم.هیمن بهمکمن میگه واقعا خجالتداره سی ام قهرمان اول کمپانی تو هستش اون و قت تو داری مجبورش میکین با یه زانوی جراحی شده بیاد مسابقه بده.مکمن میگه بهتره دعا کنی که بتونه مبارزه کنه چون اگه تا یه هفته سی ام پانک امادگی نداشته باشه من تو رو تو او نمسابقه میزارم.

 مسابقه چهارم

شیمس در مقابل دالف زیگلر:
اونا رو هم قفل میکنند.زیگلر چند پانچ پشت سر هم میزنه و شیمس رو به گوشه رینگ میبره.حالا شیمس ضرباتی رو میزنه ولی زیگلر دوباره برمیگرده و یک بک بادی دراپ میزنه.شیمس زیگلر رو به بالای طناب میبره و زیگلر سعی میکنه یک تکل بزنه ولی شیمس جاخالی میده و یک ایریش هند بهش میزنه.
بعد از تبلیغات برمیگردیم به مسابقه و زیگلر کنترل مسابقه رو به دست گرفته.اون یک هدلاک میزنه ولی شیمس شولدر بلاک میکنه و با زانو ضربه میزنه.حالا زیگلر یک فلایینگ دی دی تی زیبا رو میزنه ولی در پین ناموفقه.شیمس چند تا پانچ میزنه ولی زیگلر یک کیک به زانوش میزنه و سپس دراپ کیک رو انجام میده.بیگ ای لنگستون سعی میکنه حواس شیمس رو پرت کنه ولی شیمس یک بیگ رایت هند به زیگلر میزنه.زیگلر میخواد دوباره فلایینگ دی دی تی بزنه ولی شیمس اونو میندازه پایین و روش وایت نویز رو انجام میده.حالا شیمس میخواد بروگ کیک رو بزنه.لنگستون از بیرون رینگ مانع شد.زیگلر سعی میکنه زیگ زگ رو بزنه اما شیمس نمیذاره و اونو به بیرون پرت میکنه.شیمس از لنگستون میخواد که به رینگ بیاد و با هم مبارزه کنند.
به یکباره تیم شیلد ظاهر میشه و به شیمس حمله میکنه.شیمس بهشون اپر هند میزنه ولی رومن رینز با زدن یک اسپیر اونو به زمین میندازه.سپس سه نفری روی شیمس پاور بامب رو اجرا میکنند.

 

در بک استیج کوفی نگران شیمس هست که وید برت میاد و میگه بهتره نگران خودت باشه چون عشقم کشیده امشب سر کمربند بین قاره ای باهات مسابقه بدم.ک.فی میگخ من قبلا تو رو شکست دادم بازم میتونم داغونت کنم حالا ببین.

در رختکن پانک و هیمن دارند گپ میزنند که برد مادوکس میاد و میگه من به هر کی گفتم محلم نداد حداقل شما برام یه کاری تو این کمپانی بکنید تا یه جون رو از بیکاری نجات بدید.هیمن میگه برو از اینجا اصلا هیچ وقت به پانک نزدیک نشو همان حالا رختکن رو ترک کن و همینطور دیگه سرو کله ات تو زندگی پانک پیدا نشه.برد داره گریه اش میگیره و با همون بغضش اتاق رو ترک میکنه.

تو ی جشن می یانگ داره تو پذیرایی از خودش زیاده روی میکنه و دکتر بهش میگه با این وضعت فکر نمیکنم حال و وضعت امشب خوب پیش بره بهتره مراقب باشی.اون طرف هم ریکاردو داره خودش رو اماده مسابقه میکنه و دلریو هم که نگرانش هست سعی داره بهش دلگرمی بده.رودریگز میگه من امشب به خاطر افتخار تو هم که شده برنده میشم.دلریو میگه اره اونطوری یه قهرمان بی نظیر میشی بیا این شال گردن منو هم بگیر.همرات باشه.دلریو اینجا خیلی حالت فیس داشت و برای رودریگز ارزوی موفقیت کرد و گفت که برای تشویق و حمایت از رودریگز کنار رینگ خواهد بود.

 بیگ شو میاد و کمربندش رو به یک بچه میده تا اونو لمس کنه.ولی سریع کمربند رو ازش میگیره.
حالا ریکاردو رادریگز در حال رانندگی به ارنا میاد.دل ریو اونو همراهی میکنه و به ریکاردو چند سیلی میزنه تا مثلا طاقتش بره بالا.

مسابقه پنجم

بیگ شو در مقابل ریکاردو رادریگز برای کمربند سنگین وزن:زنگ مسابقه به صدا در میاد.بیگ شو پاش رو به طرف ریکاردو بلند میکنه.ریکاردو جاخالی میده و یک شیرجه میزنه.سپس بیگ شو یک هند چاپ بزرگ بهش میزنه.اون کت ریکاردو رو پاره میکنه و دوباره بهش یک هند چاپ میزنه.اون ریکاردو رو به تاپ روپ میبره و از اونجا اونو به طرف دل ریو پرت میکنه.دل ریو با عصبانیت به بیگ شو نگاه میکنه.
بیگ شو خنده میکنه و ریکاردو رو به رینگ برمیگردونه.ریکاردو یک کیک به صورت بیگ شو میزنه و اونو به گوشه رینگ میبره! سپس یک فلایینگ ایزیگوری زیبا به سر بیگ شو میزنه.حالا دوباره به طرف بیگ شو میدوه ولی بیگ شو پاهای اونو میگیره.ریکاردو یک دراپ و شولدر به زانوی بیگ شو میزنه و میخواد روش بپره ولی بیگ شو یک هند چاپ بزرگ بهش میزنه.حالا میخواد به ریکاردو wmd‏ بزنه.
دل ریو دخالت میکنه و از پشت به بیگ شو حمله میکنه.زنگ مسابقه به صدا درمیاد و بیگ شو با دی کیو پیروز شد.

 مسابقه ششم

کوفی کینگستون در مقابل وید برت برای کمربند اینترکانتیننتال:کوفی با زدن چند کیک کنترل مسابقه رو به عهده داره.اونا به همدیگه شولدر بلاک میزنند.سپس کوفی یک دراپ کیک انجام میده.حالا روی هم دیگه قفل میکنند.
از تبلیغات برمیگردیم و برت کنترل مسابقه رو به دست داره.اون چند بوت به کوفی میزنه. سپس کوفی یک کیک میزنه و برت به بیرون پرت میشه.کوفی یک پرش روی برت انجام میده و اونو به رینگ برمیگردونه.حالا برت میخواد وستلند رو بزنه ولی کوفی اجازه نمیده و sos‏ رو اجرا میکنه.بالاخره برت وستلند رو میزنه ولی کوفی کیک اوت میکنه.
کوفی کراس بادی رو انجام میده اما برت جا خالی میده و سپس دست های کوفی رو نگه میداره و بهش بول همر میزنه.حالا کوفی رو پین میکنه و قهرمان میشه.
وید برت برنده شد و کمربند بین قاره ای رو گرفت.

در پشت صحنه یه نمایش مسخره بود از زایمان می یانگ و تولد هورنسواگل و شوخی واسه سال نو.

 

حالا میخوایم مسابقه رایبک و تیم شیلد رو ببینیم.ولی وقتی رایبک میخواد به رینگ بیاد تیم شیلد بهش حمله میکنه و اونو میزنند.شیمس میاد به کمک رایبک.اما شیلد هر دوی اونا رو میگیرن و با پاشون به اون دو نفر ضربه میزنند.
ناگهان موزیک رندی اورتون زده میشه و اون با تشویق جمعیت به رینگ میاد.شیمس و رایبک تونستند رولینز و رینز رو به بیرون پرت کنند و رندی اورتون یک ارکی او به دین امبروز میزنه.رینز امبروز رو از رینگ بیرون میکشه.رندی اورتون و شیمس و رایبک در رینگ ایستادند و اونا رو نگاه میکنند.

اخر شو هست و زوج جوان کمپانی یعنی ای جی و دلف میان تا حسن ختام اخرین شو سال ۲۰۱۲ باشن.دلف میگه میخوام در مورد سینا حرف بزنم.اون به عنوان بهترین استار امسال انتخاب شد و لی برای چی.مقابل راک باخت از لزنر کتک خورد و کیف رو از دست داد و تی ال سی رو هم واگذار کرد.اون وقت امدن اونو به عنوان استار برتر انتخاب کردنوای جی میگه اره همشون قاطی دارند اون وقت بهمن میگن که مشکل روانی دارم.دلف میگه اما سال اینده برای من سال خوبی خواهد بود چون قهرمان جدید کمپانی خواهم شد.ای جی هم اونو تشویق میکنه که سینا میاد و میگه اره دلف درست میگه.من سال خیلی بدی داشتم.اما میخواستم بدونم اون توی ۲۰۱۲ چه گلی به سر خودش زد.کدوم تایتل و افتخار رو صاحب شد.اما در مورد ای جی اون هم سال عالی داشت کارشو با یه دوس پسر شروع کرد و بعد با دومی و بعد سومی و بعد تا ششمی هم کشید نه ای جی؟میدونید من تو این سالها تغیر نکردم چون دیگه لزومی برای تغیر ندیدم.سینا عکسهایی از فرزندان اینده ای جی نشون میده که هر کدوم شکل یکی از دوس پسرهای ای جی هستن و به سرزنش او و دلف ادامه میده و میگه حالا میخوام چیزی رو که درون شما و ذاتتون رو تشکیل میده به شما تقدیم کنم و با اشاره سینا از بالای سالن روی لباسهای سفید ای جی و دلف گل(gel ) ریخته میشه/  شو به پایان میرسه.

سال نو میلادی برهمه مبارک

منبع : http://messi220.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ] [ 15:38 ] [ mamal KO ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . لطفا بعد اگر از مطلب های این وبلاگ کپی کردید منبع را ذکر نمایید . به هر حال امیدوارم با این وب حال کنید و از اخبار روز مطلع شوید .
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 31291
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی